مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: به منظور دریافت سهمیه سوخت نیازی به مراجعه حضوری شهروندان زیر پوشش به این ناحیه نفتی نیست و مردم می‌توانند از طریق سایت "نیو تجارت آسان" برای دریافت سهمیه فرآورده‌های نفتی، تغییر در تعداد اعضای خانوار و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

نفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن وزارتی سه‌شنبه ۲۰ خرداد اعلام کرد: با توجه به امکان دسترسی کاربران جهت ویرایش اطلاعات کارت بانکی و کدپستی در سامانه newtejartasan.niopdc.ir نیاز به مراجعه حضوری به نواحی این شرکت نیست و سرپرستان خانوار می توانند با مراجعه به سایت مذکور ثبت نام کنند.

وی گفت: تنها خانوارهای جدید که قبلا کالابرگ نداشتند می‌توانند با رعایت الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان مراجعه و با ارائه مدارک ثبت نام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: بنرهایی در این زمینه نصب و در آن اعلام شده که مردم با مراجعه به سایت می‌توانند کارهای خود را انجام داده و حتی بروشورهایی جهت راهنمایی به آنان داده می‌شود.

این مسئول بیان کرد: شهروندان از طریق گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند وارد سایت شوند و یا به کافی نت‌های سطح شهر مراجعه و اطلاعات خود را ثبت و بعد از سه تا چهار روز اطلاعات تایید می شود که می‌توانند به فروشندگی‌ها مراجعه و نفت خود را دریافت کنند.

وزارتی ادامه داد: ظرفیت مخازن نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان و تمام فروشندگی‌ها تکمیل است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر 519912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha